Άνοιξη! Ευκαιρία για ανανέωση και αποτοξίνωση- Part 1

Ο οδηγός αποτοξίνωσής σας

Καθώς βγαίνουμε από ένα απαιτητικό, για όλους μας διάστημα, η άνοιξη είναι ιδανική περίοδος  για να αποτοξινωθούμε και να αναζωογονηθούμε. Για να ξαναβρούμε λοιπόν την ισορροπία μας και να επαναφέρουμε τον οργανισμό μας στο maximum των δυνατοτήτων του, χρειαζόμαστε ένα πρόγραμμα που θα καθαρίσει και θα μας ενεργοποιήσει σωματικά και πνευματικά αλλά και θα αφήσει πίσω του θετικές συνήθειες για έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Τα οφέλη είναι πολλά: αυξημένη ενέργεια, λαμπερό δέρμα, υγιείς μαλλιά & νύχια. Λιγότερο άγχος, καλύτερη συγκέντρωση, αύξηση του μεταβολισμού αλλά και μακροπρόθεσμη, επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης. Μειώνουμε επίσης τον κίνδυνο για χρόνιες και μη, ασθένειες.

Πως καταλαβαίνετε ότι χρειάζεστε αποτοξίνωση?

Ο οργανισμός σας θα σας ‘πει’ ότι είναι ώρα για αποτοξίνωση, όταν:

  • Αισθάνεστε μέσα στην ημέρα, διαρκώς κουρασμένοι ακόμα κι αν έχετε κοιμηθεί αρκετές ώρες.
  • Δυσκολεύεστε να χάσετε βάρος ακόμη κι αν ακολουθείτε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής.
  • Έχετε δυσκολία στη συγκέντρωση.
  • Το πεπτικό σας σύστημα αντιδρά με δυσπεψία ή δυσκοιλιότητα.
  • Εμφανίζετε ξαφνικά σημάδια ακμής.
  • Αισθάνεστε διαρκώς αγχωμένοι, αναστατωμένοι και αντιμετωπίζετε καταστάσεις χωρίς ψυχραιμία.
  • Υποφέρετε από πονοκεφάλους, και αισθάνεστε τα μάτια σας πρησμένα.
  • Έχετε ξηρό δέρμα με φαγούρα.

Εάν εμφανίζετε πολλά από τα παραπάνω συμπτώματα τότε ξέρετε τι πρέπει να κάνετε! Ωστόσο, η αποτοξίνωση είναι μία challenging διαδικασία καθώς πρέπει να διαλέξετε την κατάλληλη εποχή για εσάς. Το ξεκίνημα της Άνοιξης, του Καλοκαιριού αλλά και του Φθινοπώρου είναι οι καλύτερες εποχές καθώς δεν χρειάζεστε τόση τροφή για να ανεφοδιάσετε το σώμα σας όσο το χειμώνα, ενώ τα τρόφιμα αποτοξίνωσης τείνουν να είναι πιο ελαφριά.

Κατά το διάστημα της αποτοξίνωσης, αποφύγετε την πολύ έντονη σωματική άσκηση, χαλαρώστε τους ρυθμούς σας, πάρτε το στρωματάκι σας και βγείτε για λίγο yoga στη φύση. Κάντε θετικές σκέψεις, άλλωστε η αποτοξίνωση είναι και νοητική διαδικασία, κάντε σημειώσεις και καταγράψτε τις σκέψεις σας σε ένα σημειωματάριο αλλά και την πρόοδο σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ο χρόνος που αφιερώνετε αποκλειστικά στον εαυτό σας!

Σας προτείνουμε να ακολουθήσετε ενα πρόγραμμα άσκησης Yoga ή Pilates προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας.  Η άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία, έτσι ώστε το σώμα σας να μεταφέρει οξυγόνο και να αποβάλλει τις τοξίνες πιο αποτελεσματικά.

Παρακάτω θα δείτε μια λίστα με τις τροφές που είναι κατάλληλες για αποτοξίνωση αλλά και ποιες να αποφύγετε.

Μπορείτε να ακολουθήσετε ένα σύντομο διήμερο πρόγραμμα ενός σαββατοκύριακου, ένα μεγαλύτερο 7 ημερών και αν έχετε δυνατή θέληση ένα πρόγραμμα 14 ημερών

ανοιξη αποτοξινωση blog

Προτεινόμενο Πρόγραμμα Αποτοξίνωσης

Πρωινό. Ενδεικτικά μπορείτε να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα ρόφημα ή τσάι χωρίς καφείνη καθώς και ένα smoothie ή χυμό της αρεσκείας σας. Αποφύγετε τους έτοιμους χυμούς καθώς περιέχουν κρυφή ζάχαρη και δεν έχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να σας αποτοξινώσουν. Μπορείτε να προσθέσετε και μια κουταλιά από τον αγαπημένο σας συνδυασμό super food για έξτρα συστατικά και οφέλη στη διατροφή σας.

Δεκατιανό. Επιλέξτε 10 ξηρούς καρπούς ή και ένα φρούτο.

Μεσημέρι. Αν το πρόγραμμα της καθημερινότητας σας το επιτρέπει, φροντίστε ώστε το κύριο γεύμα της ημέρας να είναι το μεσημεριανό όπου θα περιέχει ένα συνδυασμό φυτικών πρωτεϊνών, λαχανικών και λιπαρών, σε αναλογία 1-2-1.

Απογευματινό. Smoothie με φυτικό γάλα η γιαούρτι και μια κουταλιά super food ή πρωτείνης.

Δείπνο: Επιλέξτε ένα ελαφρύ γεύμα ιδανικά πριν τις 9.00μμ. Μια σούπα λαχανικών, μια σαλάτα, ή ένα stir fry. Πειραματιστείτε με άπειρους συνδυασμούς της προτίμησής σας χρησιμοποιώντας υλικά που έχουν αναφερθεί στον πίνακα. Μπορείτε να προσθέσετε  λίγους ξηρούς καρπούς ή λιναρόσπορο. Αν το σώμα σας χρειάζεται επιπλέον πρωτεΐνη προσθέστε μια μεζούρα skinny protein, ή plant protein.

Μετά το τέλος του προγράμματος σας μην επιστρέψετε απότομα στις παλιές σας συνήθειες, αλλά δώστε το χώρο και το χρόνο στον οργανισμό να απορροφήσει τα οφέλη προσθέτοντας σταδιακά τρόφιμα στην διατροφή σας.

Μείνετε συντονισμένοι, έρχεται Part 2  οδηγός με πρακτικές για αυτή την περίοδο!

Note: Η αποτοξίνωση δεν ενδείκνυται για εγκύους ή ανθρώπους με προβλήματα υγείας, όπως διαβήτη, προβλήματα στα νεφρά ή διατροφικές διαταραχές. Όσοι έχουν οποιαδήποτε άλλη ιατρική πάθηση που απαιτεί τακτική παρακολούθηση γιατρό ή πρόσληψη φαρμάκων, θα πρέπει να ζητήσουν τη συμβουλή του γιατρού τους πριν ξεκινήσουν αποτοξίνωση.

Copyright © 2021, All rights reserved.

Add to cart